Om livet, mest som moderat miljöpolitiker

måndag 12 januari 2009

Fotomodell.. och debattartikel.




Har fått prova alla flickors dröm, livet som fotomodell.. Vi var några som åkte ner till en studio i Göteborg och tillbringade några timmar med klädombyten, väntan, fotografering och här är några av resultaten.. Inte illa, om jag får säga det själv. Bättre än så här blir det nog aldrig.. och, livet som fotomodell är nog inget för mig heller..

Snarare hoppas jag nog mer på en karriär som skribent =). Äntligen har jag fått in mitt livs första debattartikel,"Miljöteknink och förnyelsebar energi är en arbetsmarknadsfråga", naturligtvis inte i GP eller Bohuslänningen.. men, man måste börja någonstans.. så det blev Lidköpingsnytt..

Japp, så blev det..

1 kommentar:

Fia sa...

Proffsigt! Både modellandet och artikeln. Bra jobbat! /Fia